إستراتيجيات تدريس الطلبة ذوي الإعاقات في صفوف الدمج : منحى طريقة الحالة = Strategies for teaching students with disabilities in inclusive classrooms /

Boyle, Joseph.

إستراتيجيات تدريس الطلبة ذوي الإعاقات في صفوف الدمج : منحى طريقة الحالة = Strategies for teaching students with disabilities in inclusive classrooms / ترجمة عماد محمد علي، مراد أحمد البستنجي. - ط. 1. - عمان، الأردن : دار الفكر ناشرون و موزعون، 2015. - 328 ص. : إيض.؛ 25 سم.

ترجمة لكتاب: Strategies for teaching students with disabilities in inclusive classrooms : a case method approach / Joseph R. Boyle, Mary C. Provost..

ببليوجرافيا: ص. 299-301.

9789957920753

SBF2014-ARA


المعوقون --تعليم
طرق التدريس
التحليل النفسي

LC1201 / .B712 2015

© 2025 University of Kalba. All Rights Reserved.