000 01449 am a2200325 4500
005 20250421075929.0
008 150629s2015 jo a b 000 ara d
020 _a9789957920753
037 _aSBF2014-ARA
040 _aAE-ShU
_cUKB
041 _aara
_heng
043 _an-us---
050 0 4 _aLC1201
_b.B712 2015
100 1 _aBoyle, Joseph.
240 1 0 _aStrategies for teaching students with disabilities in inclusive classrooms.
_lArabic
245 1 0 _aإستراتيجيات تدريس الطلبة ذوي الإعاقات في صفوف الدمج :
_bمنحى طريقة الحالة = Strategies for teaching students with disabilities in inclusive classrooms /
_cترجمة عماد محمد علي، مراد أحمد البستنجي.
250 _aط. 1.
260 _aعمان، الأردن :
_bدار الفكر ناشرون و موزعون،
_c2015.
300 _a328 ص. :
_bإيض.؛
_c25 سم.
365 _b58.00
_cAED
500 _aترجمة لكتاب: Strategies for teaching students with disabilities in inclusive classrooms : a case method approach / Joseph R. Boyle, Mary C. Provost..
504 _aببليوجرافيا: ص. 299-301.
650 4 _aالمعوقون
_xتعليم
650 4 _aطرق التدريس
650 4 _aالتحليل النفسي
700 1 _aProvost, Mary C.
700 1 _aعلي، عماد محمد
700 1 _aالبستنجي، مراد أحمد
942 _cBKS
999 _c12305
_d12305