000 | 01449 am a2200325 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20250421075929.0 | ||
008 | 150629s2015 jo a b 000 ara d | ||
020 | _a9789957920753 | ||
037 | _aSBF2014-ARA | ||
040 |
_aAE-ShU _cUKB |
||
041 |
_aara _heng |
||
043 | _an-us--- | ||
050 | 0 | 4 |
_aLC1201 _b.B712 2015 |
100 | 1 | _aBoyle, Joseph. | |
240 | 1 | 0 |
_aStrategies for teaching students with disabilities in inclusive classrooms. _lArabic |
245 | 1 | 0 |
_aإستراتيجيات تدريس الطلبة ذوي الإعاقات في صفوف الدمج : _bمنحى طريقة الحالة = Strategies for teaching students with disabilities in inclusive classrooms / _cترجمة عماد محمد علي، مراد أحمد البستنجي. |
250 | _aط. 1. | ||
260 |
_aعمان، الأردن : _bدار الفكر ناشرون و موزعون، _c2015. |
||
300 |
_a328 ص. : _bإيض.؛ _c25 سم. |
||
365 |
_b58.00 _cAED |
||
500 | _aترجمة لكتاب: Strategies for teaching students with disabilities in inclusive classrooms : a case method approach / Joseph R. Boyle, Mary C. Provost.. | ||
504 | _aببليوجرافيا: ص. 299-301. | ||
650 | 4 |
_aالمعوقون _xتعليم |
|
650 | 4 | _aطرق التدريس | |
650 | 4 | _aالتحليل النفسي | |
700 | 1 | _aProvost, Mary C. | |
700 | 1 | _aعلي، عماد محمد | |
700 | 1 | _aالبستنجي، مراد أحمد | |
942 | _cBKS | ||
999 |
_c12305 _d12305 |