Image from Google Jackets

دور وسائل التواصل الاجتماعي في الترويج لإمارة الشارقة / إعداد محمد عباس الفرجاوي ؛ المشرف عصام نصر.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: 2018.Description: 164 ورقة : مخططات ؛ 30 سم. + 1CD-ROM (4 3/4 in.)Other title:
  • دور وسائل التواصل الاجتماعي في الترويج الإعلامي : إمارة الشارقة أنموذجا [Cover title]
Subject(s): LOC classification:
  • HM742 .F37 2018
Online resources: Dissertation note: رسالة جامعية (ماجستير) -- جامعة الشارقة، كلية الدراسات العليا و البحث العلمي، كلية الاتصال، 2018
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Dissertations University of Kalba HM742 .F37 2018 (Browse shelf(Opens below)) Library use only 00-0-326516

رسالة جامعية (ماجستير) -- جامعة الشارقة، كلية الدراسات العليا و البحث العلمي، كلية الاتصال، 2018

ببليوجرافيا: ورقة 158-164

There are no comments on this title.

to post a comment.

© 2025 University of Kalba. All Rights Reserved.