Image from Google Jackets

إدارة الجودة الشاملة و خدمة العملاء / تأليف مأمون سليمان الدرادكة.

By: Material type: TextTextPublication details: عمان، الأردن : دار صفاء للنشر و التوزيع، 2006.Edition: ط.1Description: 304ص. ؛ 24سمISBN:
  • 9957242261
Subject(s): LOC classification:
  • HD62.15 .D36 2006
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Barcode
Books University of Kalba HD62.15 .D36 2006 (Browse shelf(Opens below)) Available 00-0-132402
Books University of Kalba HD62.15 .D36 2006 (Browse shelf(Opens below)) Available 00-0-159705
Books University of Kalba HD62.15 .D36 2006 (Browse shelf(Opens below)) Available Shifted from Maleha Comm College Library To Kalba Library on 07-10-2019 00-0-132401
Books University of Kalba HD62.15 .D36 2006 (Browse shelf(Opens below)) Available Shifted from Maleha Comm College Library To Kalba Library on 07-10-2019 00-0-159706

بالملاحق : تجارب بعض الشركات في مجال إدارة الجودة الشاملة، الاستبانة التي يمكن استخدامها في تقييم مدى تطبيق المؤسسات لمفاهيم إدارة الجودة الشاملة.

يحتوى على ببليوجرافيا : (ص.301-304).

There are no comments on this title.

to post a comment.

© 2025 University of Kalba. All Rights Reserved.